kontekst: 24 września 2013 zawarto umowę na dostawę 7 dwuczłonowych i 2 trójczłonowych linków dla Niederbarniemer Eisenbahn do obsługi połączeń na trasie z Berlina do Templina i Kostrzyna nad Odrą. Pojazdy miały być dostarczone do grudnia 2015. 19 sierpnia 2015 pojazdy w trakcji wielokrotnej osiągnęły prędkość 120 km/h. W połowie kwietnia wszystkie 9 pojazdów było gotowe, badania homologacyjne były zakończone i trwało oczekiwanie na wydanie homologacji przez Eisenbahn-Bundesamt(niem.), co nastąpiło 3 czerwca. W lutym 2016 roku dwa pierwsze Linki służyły do szkoleń maszynistów i personelu serwisowego na terenie bazy przewoźnika w Basdorf koło Berlina, a 19 maja zostały wstępnie odebrane przez NEB. 16 czerwca w Berlinie odbyło się uroczyste przekazanie Linka niemieckiemu przewoźnikowi. Skład wyruszył w pierwszy promocyjny kurs do Poczdamu. Wówczas w Niemczech znajdowało się 5 z 7 zamówionych pojazdów 2-członowych. Z powodu braku określenia przewidywanej daty otrzymania dopuszczenia w Niemczech na trójczłonowe linki, przewoźnik zmienił dalsze zamówienie na cztery dodatkowe dwuczłonowe Linki, które zostały dostarczone w 2018 roku.

pytanie nieodpowiadalne: Jaką maksymalną prędkość mogły rozwinąć linki?
zaznaczony fragment: 120 km/h